Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Трухан М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Трухан М. А. 
Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.732 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Трухан М. А. 
Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до вирішення конфліктних ситуацій [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 42. - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_42_40
Досліджено функції й типологію професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі закладів освіти, охарактеризовано загальні підходи до висвітлення механізмів управління конфліктами в освітніх закладах, яке може здійснювати соціальний педагог. Надано характеристику сутності, висвітлено компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до вирішення професійних конфліктів і проаналізовано стан її сформованості. Обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з вирішення професійних конфліктів в закладах освіти та розроблено структурну модель цього процесу. За результатами дослідження встановлено ефективність авторського підходу до вибору педагогічних умов і впровадження структурної моделі у процес формування у майбутніх соціальних педагогів готовності до роботи з вирішення професійних конфліктів у закладах освіти. Достовірність результатів експериментального дослідження перевірено за допомогою методів математичної статистики шляхом визначення F-критерію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.863 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Трухан М. А. 
Сутність та особливості професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_16
Проаналізовано сутність професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів та розкрито причини їх виникнення. Особливу увагу приділено підходам конфліктологів до типології професійних конфліктів у школах та їх функціям. Висвітлено погляди науковців щодо особливостей конфліктів у соціально-педагогічному середовищі.Проанализирована сущность профессиональных конфликтов в социально-педагогической среде общеобразовательных учебных заведений и раскрыты причины их возникновения. Особое внимание уделено подходам конфликтологов к типологии профессиональных конфликтов в школах и их функциям. Освещены взгляды ученых относительно особенностей конфликтов в социально-педагогической среде.The article explores the essence of professional conflicts in social and pedagogical environment of secondary schools and discloses their causes. Particular attention is paid to the typology of professional conflicts at schools and their functions. The opinions of scholars on the peculiarities of conflicts in the social and pedagogical environment are presented.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Трухан М. А. 
Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 4. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_4_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Трухан М. А. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 18. - С. 353-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Трухан М. 
Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Електронний ресурс] / М. Трухан // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 170-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.873 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Трухан М. А. 
Використання ділових ігор у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 6. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_6_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.36 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Трухан М. А. 
Теоретичні засади управління конфліктами у соціально-педагогічному середовищі [Електронний ресурс] / М. А. Трухан // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.017 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського